top of page

En liten treningsøkt!

Både jeg og nå høyløpske Alice trengte en pause fra Angus sitt mas, så vi tok oss en liten treningsøkt bak huset! Det er sikkert noen som reagerer på at jeg har Alice løs mens hun har løpetid, men hun har null interesse for å parre seg med noen. Sånn har det vært de siste nå 3 løpetidene, så da tør jeg ha henne løs når vi trener ;) I tillegg er hun såpass mammadalt at hun ikke stikker av fra meg.

Vi trente på innsitt, fvf, innkalling og stå under masj. Alt gikk overraskende bra, spesielt innkallingen vil jeg trekke frem som fin. Hun venter (selv om man ser at hun vil starte), løper fort og kommer perfekt inn på plass. Dette gjorde hun alle gangene. Innsittene og fvf begynner virkelig å bli der jeg vil ha dem nå. Setter seg riktig så og si hele tiden og går med en fin posisjon nå! Stå under marsj er det eneste vi sliter med å få til, men ser at det går fremover der også :)

Nå er det 3 mnd til klubbmesterskapet og nesten 6 mnd til offisiell start i LP I! Fortsetter det sånn som det gjør nå, så har jeg stor tro på at det kommer til å gå veldig bra :) Grugleder meg merker jeg, men går nok veldig fint.

Alice 20 mnd. Ser ut som en valp!

Featured Posts
Recent Posts
Archive
Search By Tags
No tags yet.
Follow Us
  • Facebook Basic Square
  • Twitter Basic Square
  • Google+ Basic Square
bottom of page