top of page

En etterlengtet oppdatering

Nå er det fryktelig lenge siden sist! Vi måtte inn i 2016 før jeg fikk ut fingern og skrev et blogginnlegg. Håper alle har hatt en god jul og et godt nyttår! Året 2015 har vært et ganske så lite drittår, så ha håper vi at 2016 blir mye bedre for oss!

Sånn i forhold til hvordan det gikk med måla våres for 2015, så kan vi gå gjennom dem:

Angus

Stille ut minst 2 ganger. Nope! Vi skulle melde på Mosseutstillingen, men siden det skjedde noe veldig spesielt samme dagen (som vi ikke skal gå inn på) glemte vi det helt.

CERT? Se over :P

Starte i rally? Det gjorde vi! Det ble disk, men hadde det ikke blitt disk, hadde vi endt på 183 poeng og napp. Den var sur, for det var min feil :P

Alice

Opprykk til klasse 2? Nei. Vi starta i en offisiell lydighetskonkurranse i Rakkestad, men jeg så veldig tydelig at vi trenger masse generaliseringstrening og hun trenger mye mer trygghet i fellesøvelsene.

Opprykk til klasse 3? Se over.

Godkjent D-spor? Nei, jeg brukte ikke akkurat tid på sporet..

Opprykk til C-spor? Se over.

Starte i rally. Nei, hadde tenkt til å melde henne på samme dagen som Angus gikk i rekrutt, men hun var såpass høy at jeg lot det være. Noen trenger mer miljøtrening!

HD og AA røntgen. Jeg mista jobben jeg fikk, så da fikk vi ikke gjort det..

Gjennomføre MH. Se over.

Øyelyse. Se over.

Så det var trist å se på :P Hehe. Som sagt, år 2015 har vært et drittår for oss, men vi skal jobbe hardt for at 2016 blir et bra år! Så vi prøver oss på nye mål for 2016:

Angus

Stille ut 3 ganger

RL1-tittel

RL2-tittel

Opprykk til lp klasse 2

Ferdselsprøve

Fokuset skal være på rally. Det er moro for meg og Angus, det er passe fartsfyllt og vi trives godt med det. Flink er han også! Vi skal også stille litt mer ut. Han er pen, noen feil har han, men for det meste er han veldig pen. Ferdselsprøven vil jeg jo prøve meg på etter at Lisa spurte om jeg ville ha det som mål også. Har lurt litt på den en stund, men vært litt sånn usikker på om vi skal gjøre det. Langdekken blir det vanskeligste med hele prøven, men vi skal nå klare den også ;)

Alice

Minimum gulsløyfe

RL1-tittel

Opprykk til lp klasse 3

Opprykk til B-spor

Ferdselsprøve

Helseundersøkelser

Mentaltest

Fokuset på frøkna vil være lydigheten og sporet. Jeg digger jo NBF, men har slitt med å komme ordentlig i gang med sporet. Jenta liker å bruke nesa si, så jeg ser ingen problemer med å kunne klare å komme oss opp til B. Sånn i forhold til det mange gjør, så vil jeg ikke opp til klasse 3 lydighet for å slippe rekruttklassen og nye klasse 1 neste år, men gjør det fordi jeg vil opp til klasse 3. Rallyen er mest for moro skyld, titler er moro! Samme gjelder for FP, men langdekken må jobbes godt med. Og selvfølgelig, så fort jeg får jobb skal hun helseundersøkes også skal hun få tatt en eller annen form for mentaltest.

Featured Posts
Recent Posts
Archive
Search By Tags
No tags yet.
Follow Us
  • Facebook Basic Square
  • Twitter Basic Square
  • Google+ Basic Square
bottom of page