top of page

10.03.15: Treningsøkt


I dag hadde vi en liten treningsøkt utenfor huset! Den varte i 30 minutter totalt, så den var kanskje ikke så liten allikevel :P

Stå: Kan sees på film. Tok det rolig i dag. Dyttet på henne og dro litt i halsbåndet hennes. Hun husket tydeligvis det fra forrige gang, for hun strittet imot. Gikk også helt fint å bevege meg rundt henne. Tror det begynner å løsne På et punkt gikk jeg bak henne og hun sto søren meg helt stille da ogsåTok det rolig i dag. Dyttet på henne og dro litt i halsbåndet hennes. Hun husket tydeligvis det fra forrige gang, for hun strittet imot. Gikk også helt fint å bevege meg rundt henne. Tror det begynner å løsne :D På et punkt gikk jeg bak henne og hun sto søren meg helt stille da også.

Hinder: Vi har jo trent det før, og det var tydelig at hun kjente igjen hva hun skulle gjøre. Sendte henne til musematte over hinderet og hun hoppet over på veien tilbake også :P Sånn kort fortalt så nærmer vi oss ferdig øvelse :| Generalisering, høyere hinder og velge innsitt rett etter hinderet er det vi mangler liksom. Det går fort med 'a!

Kjede: Kjeden besto av en kort fvf, dekk fra holdt og hopp over hinder. Ble det noe feil, så rettet jeg ikke opp i det, her var fokuset på å lære å jobbe lenge uten belønning. Tror hun ble litt sånn "wtf" av å ikke få belønningen sin Fvf var fin, på dekk fra holdt klarte jeg å si "dekk" (det jeg sier til Angus) i stede for "ligg", men ellers lå hun fint. På hinderet satte jeg henne fra meg på ene siden og tok et tilbakehopp og på veien til meg kom belønningen! Og hun hyyyylte av glede Hun fikk jage meg, kampe, kose seg med ball og kampe mens vi gikk inn.

Hinder: Vi har jo trent det før, og det var tydelig at hun kjente igjen hva hun skulle gjøre. Sendte henne til musematte over hinderet og hun hoppet over på veien tilbake også Sånn kort fortalt så nærmer vi oss ferdig øvelse :| Generalisering, høyere hinder og velge innsitt rett etter hinderet er det vi mangler liksom. Det går fort med 'a!

Kjede: Kjeden besto av en kort fvf, dekk fra holdt og hopp over hinder. Ble det noe feil, så rettet jeg ikke opp i det, her var fokuset på å lære å jobbe lenge uten belønning. Tror hun ble litt sånn "wtf" av å ikke få belønningen sin Fvf var fin, på dekk fra holdt klarte jeg å si "dekk" (det jeg sier til Angus) i stede for "ligg", men ellers lå hun fint. På hinderet satte jeg henne fra meg på ene siden og tok et tilbakehopp og på veien til meg kom belønningen! Og hun hyyyylte av glede Hun fikk jage meg, kampe, kose seg med ball og kampe mens vi gikk inn.

Featured Posts
Recent Posts
Archive
Search By Tags
No tags yet.
Follow Us
  • Facebook Basic Square
  • Twitter Basic Square
  • Google+ Basic Square
bottom of page