top of page

11.03.2015: Treningsøkt

En litt mindre bra en for å være helt ærlig. I dag har det ikke vært supervarmt i lufta, men sola stekte ganske godt på oss i dag. Det førte til at Alice ble litt slækk i dag, altså påvirket av varmen. Dette er helt ok for nå, jeg regner med at hun blir litt mer vant til varmen som dagene går :) Økten gikk sånn passe bra. Noe var helt supert, men andre ting var igjen veldig slækt.

Fvf: Ja, det var en litt "meh" følelse på det. Ellers ikke så mye å pirke på. Litt mer fart i tøtta, så begynner det å bli en ganske fin øvelse!

Hinder: Vi må opp på høyden til Alice, ellers er øvelsen så og si ferdig. Det gikk fort, kan du si :D

Stå: Her begynte det å bli varmt og slitsomt for Alice tenker jeg. Hun kunne plutselig ikke stå. De gangene hun husket hva "stå" var for noe, så sto hun stille. Jeg gikk til og med rundt henne bak!

Dekk: Da spesielt enkeltdekk. Litt vanskelig å få henne ned i dekk. Det var unger ute hos naboen og sambis ordna med bilen, så litt forstyrrelse var det for ho. Vi måtte bryte en gang da hun reiste seg, men vi fikk 2X over 40 sekunder enkeltdekk! Det var moro :D

Jeg hadde i tillegg planer om å trene innkalling samt gå en kjede med henne, men valgte å la være. Alice slet med å konsentrere seg om å jobbe pga varmen og hun var rett og slett ikke helt seg selv. Hun fikk da slippe og vi sa oss fornøyde med 4 øvelser gjennomgått :)

Selv om jeg ikke var fornøyd med hvordan hun var i seg selv, må jeg si at det fortsatt ble noen gode repetisjoner på momenter og jeg er veldig fornøyd og overrasket over hvor fort innlæringen av hinderet har gått. Så ikke helt fornøyd, men samtidig veldig fornøyd :)

Featured Posts
Recent Posts
Archive
Search By Tags
No tags yet.
Follow Us
  • Facebook Basic Square
  • Twitter Basic Square
  • Google+ Basic Square
bottom of page